hellu ♥

Hejhej

Sitter med ett glas vatten här, känner mig nyttig nu haha :) fast har knarkat kakor idag, några som mamma köpte, aaasss goooda! (y) har oxå älskat att ätit tunnbrödmacka med messmör , (låter äckligt) men är så jävla gott. jag har ju levt en dag utan cola så jag har insett att mjölk är faktiskt gott :'D litet minus idag är att vi inte hade nå kakao hemma så vi kunde inte baka kladdkaka eller chokladbollar, så blev lite sur. men mamma lovade att vi skulle baka imorgon, haha, & kanske köpa en flaska med cola..? hahhaa ;)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik & våra värsta år säsong 3 DAMPAR vägrar att laddas ner, får väl ladda ner en annan, skit oxå!!!!!!




hahha cp ansikte, & ögonbryn, blir noppning imorgon, även fast jag
hatar det, DET GÖR JU ONT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej. Ja trixet är väl då att man redan när man gör headern i photoshop att så spara med med genomskinlig bakgrund

2010-07-14 @ 00:44:54
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback