donken

Hejhej bloggen! :)

Min mus fuckan än så har tagit fram mig genom tagentbordet, teknik är det man ska ha ;)
Stefan sa något om att det kan vara virus på datan och om det är det så kan någon del av datan sluta funka, så han ska rengöra den (?) med någon disk så alla saker kommer försvinna ;( Men jag är ju så smart att jag kom på att jag kan lägga över alla bilder på en disk, om det går? Vänner serien oxå ;)

Ikväll ska jag och pappa ut och äta, nog på donken, fast äta hemma för Ylva är inte hemma, hoppas donken! Har inte så värst fresht hår men ska duscha när jag kommer hem från pappa :) Så får fint håååår.

Jag drömde värsta fuckade drömmen. Typ att jag och pappa var vid ett berg, och vet fan inte vad vi gjorde, men nånting med bajs kommer jag ihåg ;o plötsligt så kom en grizzly björn, (säkert bara för att jag, mamma & Stefan kollade på "grizzly man" förr) så vi åkte till en kompis till pappa och han var skit fuckad, lite efterbliven tror jag, han rökte 24/7. Sen när vi skulle sova så kom han fram till mig och hade en joint och ba: "ska du följa med ut?", och det gjorde jag, härligt ;)

Berorpå grizzly man, så kan jag bara säga: hur fan vågade han? Leva i Alaska med en massa vilda grizzly björnar, var ju gulligt för han ville skydda dem mot jagare som skulle skjuta honom. Han klappade dem och en massa mer, skulle inte ens göra det om jag skulle få en miljard ;s men tillslut blev han ju anfallen av en... hans flickvän med. Det finns ju ett ljudklipp från när dem blev anfallen men tydligen så får ingen lyssna på den. Han som hade programet om honom fick höra på det och han var väl 50 år - uppåt. och han började gråta, så undra vad jag skulle göra...

Aja, mamma håller på att göra chokladbollar, och juste, jag skulle bara få gott på helgerna men choklad bollar är ju inte liksom godis, annat att gå och köpa ;) aja, har inge cola, så får nöja mig med vatten, mjölk eller oboy.
Vi ska äta lax idag, hur nyttig får man va ? ;)

Aja, pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback