29 juli♥

Hejhej bloggen! :)

Vaknade vid nio och hade konstiga drömmen tror jag ;o typ att jag gick i samma klass som Emma (min typ bv i söderhamn där jag bodde innan) och vi skulle ta skolkort, så hela klassen åkte buss så vi kom på att jag måste ha mitt löshår och plattång men vi kanske inte skulle hinna så vi stack till pappa och han blev typ skit trött av att vi kom, och jag frågade om han hade plattång men det hade han inte. Sen vaknade jag. Så jag gick upp och tog ett glas iste och några kakor (inte såhär chokladkakor eller så). Jag är faktiskt duktigare än mamma på det, hon försökte köpa glass igår men jag fick henne att inte köpa ;) Men imorgon ska vi köpa gott :D Men blir lite nere av cola för jag har ju hur jävla massa beskymmer att jag ska bli fet ;o hahahhahaha!
Men ska nog ta en macka snart, vi hörs sen!

pusspuss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack ska du ha gullet :)

vad ska du hitta på idag då?

kraaam

2010-07-29 @ 11:43:42
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback