vill ha fredaaag!!

Hejhej'
Sitter hemma nu och tråkar. Idag stack jag till skolan kl elva fast jag börja nio, oops ;o
Men jag fick jobba mest med svenska typ subastantiv, verb, adjektiv, adverb, propestioner(stavas)? och hundra ordklassen till (om det heter så..?).Och jag blev klar med det idag:D
Men jag gjorde värsta failen idag. Det var så att jag och Engwall (en lärare typ) satt och snackade bara sen börja vi snacka om judar typ och hon ba; vet du vad judar är? ja ba; typ nå säsklilt folk? hon ba; ja men dom tror på en annan gud, vilken? ja ba; hitler, hahha och hon blev typ arg, haha. Men jag skoja ju, jag fatta att han mörda alla såna.
Men igår var jag iaf med Krissie. tänkte upptadera det ;
Jag stack till Krissie någon tid, kommer inte ihåg vilken precis. Men när jag kom dit så gjorde vi inte så mycket, men vi hade det svin roligt. Sonja kom med och vi hittade en typ hel cigg ute, haha:') Men sen så skulle vi tre köra anden i glaset men det blev inget så vi stack hem till Sonja istället. Och då kom vi på att vi ville ta hål i läppen, (jag och krissie, Sonja har redan det). Men vi hittade inte Sonjas piercing-nål så jag och Krissie stack till bussen för att åka till mig och ta en nål och när vi stod och väntade på bussen så ritade vi på hållplatskuren så dte var is på den så man kunde rita saker och vi var så elaka så vi gjorde hakkors :( Och lite senare kom en gubbe och skulle vänta på bussen med och han log mot oss skit mycket och han var typ 70-år, uuuusch!
Men senare så kom vi till mig och vi träffa på mamma och Stefan ute för dem var ute med hundarna så vi fick nyklarna så vi gick hem och hämta en nål och då kom dem hem igen så då sprang vi ut, haha. Vi kom sen hem till Sonja igen och vi fick ta ett korvpaket från kylen på vår läpp så den skulle bli öm ( eller vad det heter). Först ut var Krissie och hon tyckte det inte alls gjorde ont så jag trodde att det inte skulle göra det men jag höll på att svimma, så ont gjorde det! Men snyggt blev det!
Sen åkte jag hem och sov, men imorgon ska jag till Söderhamn och Krissie ska med :D
Pussipuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback