snaaaark

Hej bloggen:*
Är hemma idag för jag är så jävla trött! Ni kanske undrar varför jag inte är i skolan ibland? Men jag har typ adhd så jag har skit svårt att koncetrera mig så jag brukar jobba i nå rum med en special lärare, fast jag är inte ensam där utan det är flera där :) Aja, men jag väntar tills Krissie ska ringa när hon är hemma från skolan för sen åker jag till henne men packning, hihi, sen åker vi till Söderhamn med daddy:)
Jag drogar en låt nu, Röyksopp ( Robyn sjunger)- The Girl And The Robot , den är faktiskt skit dra. Sök på Spotify på den låten och då kommer en massa upp, då taru den andra där de oxå står typ (spencer.,,, blbala) de är väl en remix typ?
Aja nu ska jag dra, puss<3


hahahhahahahhaha ja e cp
haha digga minen ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback