ont i halsen:(

Heysan
var hemma idag för jag har skit ont i halsen, imorse kunde jag knappt svälja, men min snälla mamma gick och köpte halstabletter till mig så nu har jag inte lika ont. Så nu har jag skit tråkigt, men får inte gå ut för mamma, men imorn ska jag kanske vara med Krissie baby. Älskar henne mest över hela världen! Vi har känt varandra i nästan ett år och vi har ALDRIG bråkat, vi har lite småbråk ibland när vi är tillsammans men de har vi bara för vi älskar varandra så mycket, hihi ;* Jag kommer ihåg alla våra minnen. Som när jag skulle gå upp på en låda i vinter då de var skit mycket snö och det var as halt på lådan så jag ramla omkull typ och när vi har vart och rökt och vi skulle gå hem till henne och de låg nån platta där och Krissie gick på den och hon gled till så det såg ut som hennes fot skulle brytas av, fyfan, haha. Och förr satt vi på hennes rum och en blond tjej gick på gatan längre bort och gick med klack och puta med röven och brösten som fan, så jag öppna fönstret och ba; jävla bimbo! och hon vände sig bakåt och jag flög ner på golvet, haha. Aa, jävligt mycket minnen. Men nu orkar jag inte skriva nå mer.
Puss på er & en speciell person, hhiihihiihihihihi ;*



olalaolala
här kommer en bild på min & Krissies rumpor, olala ;)
PS; Krissie har fått värsta stora asset, sexy ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, jag tycker så synd om dig

förlåt, det kanske inte är vad du vill höra men, jaa



ditt verkar vara så himla jobbigt

du (verkar) röka dricka och festa

inte bry om framtid, inte ta saker på allvar



när vill du dö egentligen?

jag hoppas att du orkar med dig själv tills du får bättre kontroll tjejen...



ledsen, det är vad jag känner för dig

2010-01-28 @ 18:48:38
Postat av: Anonym

fin rumpa du har , den vill jag knulla :P

2010-11-19 @ 19:38:41
Postat av: Anonym

fin rumpa du har , den vill jag knulla :P

2010-11-19 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback