Krissie <3

Hejhej
är hemma nu, har vart i skolan, väldigt duktig:) eftersom jag inte brukar gå i skolan;p
Men igår var jag med Krissie och vi hade så jävla roligt att jag garvar varje gång jag tänkar på det :')
Men det började med att jag kolla på min mobil igår eftermiddag och där stod det "missat samtal - Krissie hem", så jag ringde henne och hon höll på att färga håret men vi bestämde att jag skulle till henne men först så bada jag och tvätta håret. Sen fixa jag mig och stack till bussen och när jag satt på bussen så var busschaffören skit seg så jag fick damp så jag slog i sätet jag satt i så alla kolla på mig... Men tillslut så var jag framme och då gick jag till henne och när hon öppna dörren så hade hon mörkare hår och sitt löshår i, det var skit snyggt! Och hon hade köpt lösnaglar och jag ville oxå ha så hon räkna om det fanns tillräkligt till mig och det fanns det:D
Och vi knäppte skit mycket kort på oss, lägger upp dem senare :)
Krissie hade inte fått tag i nå cigg för hennes mamma röker men sen satt jag där och då kom Krissie och visa två cigg och jag typ skrek, haha. Så när vi skulle åka ner hiss och vi stod i den så pekade hon finger åt mig och ba; FUCK YOU! för vi ville se hur det såg ut när man peka fingret med lösnaglar så jag ba efter; FUCK YOU! och jag rikta fingret åt fönstret så var mot hissen och sen plötsligt så stanna hissen längst ner och där stod Danne , en kille Krissie brukar vara med, så där stod jag och peka finger åt han och Krissie ba; det är ju danne! och jag börja as garva och sprang ut ur hissen och gick ut och jag höll på att kissa på mig, hahahah! Sen kom Krissie oxå och vi rökte, sen när vi kom hem så smsa vi Krissies ex som ba dumpa henne för han sa att hon hade strulat med hans 22 åriga brorsa;o wiiierd?? Och vi, haha! Vi skulle se om vi skulle bli hög på melon pulver (det är nå pulver som smakar melon som man blandar med vatten så det blir som melon saft), så vi sniffa det och det sved som fan och sen vi blev skit snuviga så vi stack till badrummet och snöt oss och det var skit rosa. haha.
och jag nyste av det och vi börja as garva, xd sen så åkte vi till mig och körde anden i glaset, och här är frågorna och svaren:
Jag;
hur gammal kommer jag vara när jag får mitt första barn . 16 ( AAAAAAAAH;O)
med vilken - Samuel (ehm, vem fan är sam?!?!)
kommer jag få bra betyg - nej (väntat...)
kommer mitt ex knulla mig i röven - ja ( ;) )
vem kommer bli min nästa pojkvän - dennis
vilken dennis? - ba ( är det ett efternamn?)
vad kommer mitt första barn att heta - agda
är jag en slampa - ja ( :'( )
"oså släkts ett ljus" creeepy
får vi tända ett nytt - ja
"vi tänder ett nytt"
sen kommer jag inte ihåg mer frågor jag frågade
Krissie;
vad heter min nästa kille - jakiob
gillar ludde fortfarande mig - kanske
är jag en hora - ja (stackare :'( )
vem älskar mig - "oså blev det nå konstigt ord, kommer inte ihåg)
kommer jag bli bisexuell - ja ( HAHHAHAHHAHHA)
hur många veckor  är det tills det? - 6 (HAHHAHAH)
gillar någon mig - jag ( HJÄLP?! JAG = ANDEN)

HAHHA så vi kom på en sak! Anden sa ju att hon kommer bli bisexuell och att "jag" gillar Krissie , så anden är kanske en tjej ;o
Å JUSTJA! Krissie sov hos mig och på morgonen när vi vakna hade hon typ rivmärken på kinden, anden gillar kanske inte henne?:(

Puss iallafall:)
ps; lägger upp bilderna, fast dem är rätt så små och inte världens bästa kvalité ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback