fredagsmys

Hejsan:)
Tråkar framför datan just nu, sitter i mjukisbyxor och huvtröja bara. Är jävligt trött, eftersom det har vart mycket i veckan. Kompisar oså. Igår var jag iallafall med Krissie och hennes kille var med. Tänkte upptadera det:
Jag satt vid datan, och då ringde det och det var Krissie som ringde och fråga om jag ville vara med henne och det ville jag såklart och somsagt var hennes kille med oxå. Så jag började göra mig iordning. Jag tog allt smink jag skulle använda ut till hallen, och platttången med hårsprayen. Sen så kom jag på en sak. För jag ville lyssna på musik medan jag fixa mig och jag orka inte lyssna på mp3n så där kom jag på det. Att jag kunde sätta i den låååånga sladden i högtalaren till datan och i den långa sladden satte jag fast mina hörlurar så då kunde jag lyssna på min musik när jag fixa mig, haha. När jag var klar så stack jag till bussen då kom ettan men den åkte bara förbi och chaffören gjorde nått med handen, ja ba; ehhh? Men sen efter typ några sekunder kom en annan etta så det kanske var nått fel på den förra? Så jag satte iaf mig på sen och åkte till Krissie men när jag kom till henne var porten stängd så jag smsa henne skille men han öppna aldrig ! Tillslut kom en gubbe och öppna åt mig, haha. Men vi kolla på Linas Kvällbok, och dem mobba mig för jag stirra in filmen när dem knulla:(
Fast senare så blev vi skit hungriga så jag och Ludde (Krissies kille) stack till pizzerian och köpte en kebabrulle till mig och en kebab med tallrik till honom. Goottt! Ja, vi hade det roligt.
Puss har det bra :)



hihi
en bild på mig när jag var hos krissie :'D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback