tidig morgon

Hejhej ;*
klockan är halv tio och jag är redan uppe, fast jag vakna faktiskt klockan sju! Var typ skit pigg, så gick upp och lyssna på musik. Och snart ska jag börja fixa mig sen tar jag bussen till Elins skola.
Idag är det fredag, jag gillart! ;*
Idag blir de väl stan sen hem hos mig, tror jag iaf.
Och idag nästa vecka är det sportlov, fast jag går ju ändå inte i skolan men ändå!
Fast jag ska kanske börja i Elins skola, asså inte Lillhagen utan den hon ska börja på sen, och ska kanske gå om med, men får se, jag vet inte om jag har skrivit det redan, men whatever ? ;o
Tråkar nu vill ba göra nå, men vaad?
Har nyss vart ute och rökt så vad kan jag göra nu?
Aja..
Puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback