pengar! :D

Hejhej :)

sitter här och idag har jag fått pengar, fan va nice :) Ska ner påå stan sen med Elin! :D
Igår var vi på stan och träffa en massa folk så mina cigg gick åt så nu har jag bara två kvar som jag sparar till oss sen :)
Idag ska jag äta Tacos, fan va gottt! :D
Ojuste! Jag kanske måste gå om i sjuan , för jag måste nog de för jag klarar inte åttan nu bra och då kommer jag inte komma in på nån linje sen ;s Och jag kanske ska börja på Elins skola i Andersberg typ en specialskola eller vad de heter, för jag har ju add, asså som adhd, och Elin säger att man får baka på tisdagar! :D
iiiii, hoppas jag får börja! :D
Puss nu & jag ska göra oboy nu :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback