ont i halsen :(

Hejhej ;*
har lite ont i halsen, inte kul. Aja, men igår fick jag mitt löshår tbx av Krissie, ! :D
När jag stod vid hållplatsen ringde jag Elin och snacka och hon sa att hon skulle vänta tills hon kom med bussen till mig, sen kom hon och vi åkte till Krissie och jag fick löshåret, najs!:D
Sen tog vi bussen till Kristinelund för Elin skulle till tandläkarn och jag satt bredvid och typ kolla på i en timme, hon fick ta bort sin tandställning. :)  Sen fick vi se gamla bilder på henne typ 2007 senast hon var där och fyfan va söt hon var :'D<3
Sen gick vi till mig eftersom jag bor nära, så vi hämta mitt ciggpaket, hela :)
Sen tog vi bussen ner på stan och träffa på Bella, typ Elins kompis och jag var skit hungrig höll på att svimma seriöst.. Men sen träffa vi på Sean vi satt oss i trapphuset sen kom Farid och typ hans kompis Erik.
Och dem var sååååå dryga först, men sen blev de bättre ;)
Men sen åkte jag hem och åt och min datamus var typ cp och kunde knappt röra sig, fick damp. Men nu har mamma gått och köpt en ny :D
Puss ;*<3





lägger ut en bild på mig hihi ;*
asså de ser ut som jag har string elr nå men de har jag inte ? ;p<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya<3

2010-06-01 @ 18:25:57
Postat av: Anonym

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-07-19 @ 11:21:38
URL: http://maxhelene.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback