ny vecka

Hejhej;*
klockan är lite över klockan elva på dan. Jag vaknade klockan nånting med sex på morgonen, jävligt ovanligt! ;o
Men nu sitter jag här och lyssnar på musik och har nyss druckit upp min cola, hihi.
Idag ska jag nog dra till Krissie och hämta löshåret hon låna av mig, men hon svarar ju inte på sms!
Men hon kanske sover?
Har fått ett nytt nummer av Solo nu och jag fick två kajalpennor, najs(y). Och senare ska mamma ner på stan och hon ska köpa en ny foundation till mig, snällt (a). Fick ett puder av syrran igår som hon inte använde och en mascara och av Elin i torsdag fick jag en mascara oxå och den är skit bra! Great (y).
Jag vet fan inte vad jag ska göra nu, typ tråka och lyssna på musik tills Krissie svara för jag MÅSTE ha löshåret tbx för mitt börjar bli tunnare och slitet, asså det är inte fult men det är utnött, ni vet..?
Och om några dagar fyller jag 15 år, fan vad jag lääängtar!!!!!!! Fjortisåret is gone lixom!:D
Och igår när jag gick förbi mamma när hon satt vid datan såg jag hur hon kollade på digitalkameror på någon sida. Så jag kan nog få en sån, HOPPAS! :D
Fest kanske det blir när jag fyller år, för det är ju en fredag :) hoppas iaf.
Men nu ska jag fortsätta att tråka, men ta hand om er & kommentera & skriv om ni vill ha en design ! ;*
Puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback