lördag morgon ;*

Hejhej ;*
är typ skit tidigt nu, för klockan är ju 00.22 så då är de ju en annan dag, hehe..
Aja, idag så stack jag till Elin sen stack vi ner på stan för vi skulle träffa en person men de gick typ inte, men vi träffa på folk och vi satt oss i växthuset men vi blev utskickade av gottländare, eller vad det heter?
Sen var vi lite på stan osånt,, ohjuste, de kom en "liten" hora till stan som jag och Elin har stört oss på som faaaan för hon klär sig som en och kallar folk hora oså. Så vi berätta till alla vem hon var nåra visste redan så vi stod och följde efter henne och hennes jävla kompisar. Och dem hon garva mig i ansiktet så ena min kompis ba; säg förlåt! Hon ba; förlåt och gjedde mig värsta bitchblicken och vi fick damp oså. Sen slog en till hennes kompis och sen henne själv och jag gick efter henne för jag ville kaxa elr slå elr nå och hon sprang iväg som en liten barnunge. Nästan så jag känner mig lite taskig för hon börja grina, haha...
Aja, men nu ska jag dra hihi.
Puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback