kväll :)

Hejhej ;*
har kommit hem nu för ett tag sen, ver på stan med Elin och Bryan. Vi satt i trapphuset där han har bott och det var typ spanjorer där som typ snacka spanska ;o Vi höll på att garva ihjäl oss för plötsligt börja ena spanjorens mobil ringa och det var värsta Mario låten , hahahaha! Vi typ satt där nere och sen stack vi till Subway och satt och snacka och sånt, och vi blev inte lite hungring heller för de stinker ju skit gott där (y)
Juste, min plattång gick sönder så jag fick min födelsedagspresent i förskott av pappa som var en plattång, i love my daddy (a)<3 Och den är skit bra! :D Sen igår köpte mamma en ny foundation åt mig som var skit bra! :D
Imorn ska jag va med Farid, längtar ;) Sen blire väl Elin :) Maybe ;)
Och nu kom de en låt som typ är hundra år gammal på Spotify ;o måste byta... nu har jag bytt :)
Aa, men nu ska jag nog dra;o
Puss ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback