krissie & alice

Tjoobre!
nu sitter jag här med mina gröna heta brillor på, fast egentligen är Elins.
Idag vakna jag sent, men det kändes som söndag fast med det är måndag, konstigt..
Men jag gick iaf upp satt lite vid datan, kolla på Vänner oså. Sen ringde pappa, jag fixa mig, sen stack jag till bussen och åkte ner på stan och jag mötte pappa, sen gick vi och åt på Buddy's. Jag åt en kebabtallrik, och åt typ upp hela, det var skit mycket oxå! Sen efter det så tog jag bussen som kom till Krissie och när jag kom dit så var Alice där. Vi tre var mest ute och hade det roligt. Det var två töntiga tjejer som gick förbi oss och typ garva lite, ena har typ kallat Alice neger, så jag sprang iväg till dem, men det var så långt borta med jag och Krissie fick damp på dem och skrev åt dem men dem våga inte säga nått, sen gick dem bara så jag ba; vad fan vill ni, cp ungar!!!!! För Alice är faktiskt skit snäll och söt. Hon ska kanske söka till Engelska skolan, hoppas det och tänk om hon skulle komma in, roligt det skulle vara :'D
Men nu sitter jag här och har nyss druckit upp min välling, hahahha, men det är gott!
Puss på alla :D

ps; kom på en sak... jag skrev ju förr att jag gilla en, men nu är vi bara kompisar, jag ville det. men jag ångrar inte det. men jag är ändå glad. jag vill ha ett förhållande, men det skulle aldrig funka mellan oss... <3




krissieeeeeeeee
fjortis krissie :D men jag älskar dig, & kommer alltid göra det.
vi är bäääääääääääst! :'D


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig tjej!

2010-06-01 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback