Jackie ;D

Hej :D
Är typ skit glad nu, Jackie vann finalen av Paradise Hotell. Sa ju att hon skulle göra de, vem är bäst dåe? ;D
Patrik är gullig han, så båda fick ju pengar, så good (y'
Men nu ska jag gå ut & röka :)
Puss på rumpan!

Ps; vad är de för jävla kvinna som håller på att skriva; du verkar inte ta hand om ditt liv, när vill du dö egentligen, du röker & dricker hela tiden verkar de som. stackars dej, blablabla.
Vill fan veta vem som skriver sådär. Jag är jävligt stolt över mitt liv & jag försöker sköta det bästa, men jag kan väl fan inte rå för att jag vill röka eller dricka. Och jag med min adhd är inte så jävla lätt. Får damp avbrott var tionde minut & måste fan ta lugnade tabletter hela jävla tiden för att orka med allt. Så fuck off jävla töönt!
När jag får reda på vem du är, så är de du som ligger död eller vafan jag gör, jävla fitta. Har bara lust att fitta ut dig allt skit. AAAAAAAAAH!



jackie e bäst
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

I recomend this site

2011-04-06 @ 17:39:31
URL: http://albinyvonne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback