hem idag! :D

Hejhej bloggläsare ;*
klockan är tjugo över tolv, just nu och det är iiiiskallt i rummet jag sitter i!

Tänkte uppdatera det som hände igår;

 

Jag vakna av att jag var skiiit snuvig så jag klev upp och snöt mig, haha! Sen satte jag mig vid datan och det snöade ute som fan och det var massor av berg av snö ute! Sen satt jag, Malin och pappa vid teven och kollade på reprisen av Let's Dance, Elin åkte ut, brydde mig inte direkt, men dendär snickarn måste ju fan åka snart! Vår frukost var: rester av chips, choklad, ischoklad, men vi år oxå vindruvor, de ända nyttiga! ;* Sen kolla vi på tv på OS så den där Anna åkte förbi alla på skidsporten så hon fick silver, sverige ääääger (y). Sen fixa jag mig. Malin färgade mitt hår i fredags det blev skit bra, mörkbrun, har tyvärr ingen bild, eftersom jag har fått låna en fuuul gammal mobil utan kamera, men jag fyller år om typ 12 dagar tror jag, och då får jag d-kamera tror jag !:) Sen efter vi hade fixat oss så stack vi till farmor&farfar och åt, kött,korv & potatis, det var skit gott! Sen fika vi bullar och kakor, gott de med. Sen åkte vi hem och fyyyfan vad kallt det ska vara ute! ;s Vill verkligen ha sommar! :( Så man kan bli brun, och brorpå brun jag ska nog sola nån dag, men solariumet är lite gammalt men de syns ändå lite! :D Aja... Sen kolla vi på OS för det mesta. Och igår kväll när det var skidsporten igen fast för herrar, då var sverige bäääääst (a) typ den där johan olsson ba låg skit långt framme och dem två andra svenskarna stoppa dem andra så sverige typ vann men den där jävla ryssen kom ju ikapp jävla ryssejävel , bläää!!!! Men sen kom en annan svensk ikapp och vann guld (y), och ryssern åkte bak så han kom fyra och vann ingen , HAHA! Någon tysk vann silver och en annan svensk vann bronsh (vette fan hur det stavas), hur bra är vi? bäst? ja :)

 

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback