har tråkigt :)

13 HAR DU:


Ett förhållande;
nej
En bästa vän; njaa
Haft ett seriöst förhållande; ja

Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar; haha nej,

Blivit kär vid första ögonkastet; aa, typ

Fått ditt hjärta krossat; ja

Haft ett one night stand; hum, nej ... :)

Skrikit åt en lärare; ja "ibland" stör man sig på dem jävligt mkt...

Sagt något och sedan ångrat dig; jadå,

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; ja, det har väll typ alla

Några smycken som kostar över 1000 kr; nej inte vad jag kommer ihåg xd

Snusat; ja, bläää!

Rökt; ja



12 DAGENS:


Klädsel; slitna jeans, svart linne & sart topp
Smink; inget än faktiskt, hahhahahha
Frisyr; långt ?
Låt; yaahhh! HAHHAHAHAHAHAH :'(
Vill ha; en digitalkamera, & ett förhållande
Drog; hihi ;)
Saknad; värmen & sommaren
Köp; inget än.
Humör; less

Godis; nothing

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; shit vad min mascara är utkletat

Dagens vän; var inte med nån idag :P


11 FÖRSTA:



Bästa kompis; sofie elr om det var linnea;p

Bil; barbie bil :D

Kärlek; hihihi

Förhållande; mitt första "seriösa" var väl med oscar -.-'

Husdjur; pontus<3<3<3 i fucking miss you...!

Semester; köpenhamn, HAHA!

Jobb; jag jobbar inte?

Piercing; öronen

Konsert; inte fan kommer jag ihåg xd

Fylla; i åttan, tror jag




10 SISTA:


Personen som smsade dig; k-k-k-krissie :D
Personen som du kramade; mama, HAHA
Peronen som ringde dig; k-k-k-krissie :D
Personen som du ringde; kommr inte ihåg ;o
Personen du sa ''jag älskar dig'' till; oj, jag vet inte ...
Alkoholdrycken; cider, haha
Bilfärd; igår ( om buss gälls?)
Filmen du såg; mirror, USCH
Gången du grät; Hahaha, igår ...


9 SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm; jaaa!

Våga hoppa bungyjump; jaaa!

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; inte över hela kroppen, nejnej

Kalla dig själv lycklig; JADEKLART :D

Hellre ta bilden än vara med på den; ibland

Kunna gråta över en kille; joo

Kunna gråta över en tjej; jo kan jag väl, fast inte lebb-vis ;o

Ljuga för någon; ja

Kunna springa 50mil; HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




8 VAD:


Gör du just nu; det här & lyssnar på musik

Ska du göra imorgon; va med daddy

Säger du till dig själv när allt känns svårt; jag är bäst

Har du med dig in på bion; en vän :)

Är det för färg på dina byxor; i dont have any on me

Är det för väder hos dig just nu; kallt:(

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; jadu, utseendet antar jag

Skulle du göra om du vann på lotto; SHOPPING HERE I COME




7 SAKER DU HAR PÅ DIG:


1. linne
2. trosor
3  strumpr
4.
5.
6.
7.



6 BLANDAT:


Är du blyg inför det motsatta könet; ibland, i början maybe

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 15

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; kan ha hänt

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; ja!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; motsatta tror jag, tjejer är så falska ibland


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter; sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills; 14
Sova på sida, mage eller rygg; sida
Kramar eller kyssar; kramar


4 JAG GILLAR:

1. mig
2. familjen/djuren/släkten
3. pengar 
4. kläder


3 JAG GILLAR INTE;


1. hemgjorda köttbullar

2. vinter

3. småå kryp bläää



2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; båda faktiskt :)

Sola eller bada; sola


1 JAG ÄLSKAR:


1. MIG :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback