film kväll

Heej
har nyss kommit hem, har vart på bup med mamma. Det gick fort, de var väl inte tråkigt, men inte roligt heller..
Så nu har jag jätte ont i benen för jag har gått så mycket:(
Jag är trött också, vakna sju idag hos adde!
Så ikväll blir det nog bara filmkväll, mysigt! Har laddat ner massa filmer;
The wrongturn - en skräckis som handlar typ om mongosar som typ dödar människor i skogen med pil och båge och yxa, usch!
The grudge - typ som the ring?
Torkel i knipa - HAHAHAHAHA! så jävla bra, har sett den miljoner gånger förr, ni MÅSTE ladda ner den på kolla!
Elvis Presley - typ nån dokumänter om honoms sista dagar, tror jag har sett den förr och jag börja böla som fan och jag vet inget om han, men vafan va sorlig :'(
The ugly truth - komedi, har inte sett den förr:P
Triangel - någon skräckis ;s
Vincere - någon romantisk film, kommer säkert böla åt den... :/

Men nu har The Wrong Turn laddat klart så ska kolla på den nu, KUUUUUUUL! Men kommer säkert inte kunna sova ikväll:(
Pussssssssss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback