2 februari

Heey
har nyss kommit hem från Krissie, vi var inte så jätte länge, men det ändå roligt. Vi gick till hennes mormor för att få pengar till en ny marabou som Krissie hade ätit upp som var hennes mammas. Och det var skit halt som vanligt... Så när jag gick upp för en kulle så ramla jag med benet i snöhögen som var skit djup, sen när jag gick ner från kullen ramla jag kmull så jag föll mot ryggen, det gjorde ont, men roligt hahah :'D
Men ikväll är det final på Paradise Hotell, heja Jackie, som sagt!
Puss ;*


kan inte sluta tänka på dig, vill bara ibland byta liv med någon, annars kommer det sluta som skit.
varför ska alltid jag vara en sådan? jag ska fan aldrig träffa nån mer kille, jag gör alltid bort mig.
inte för jag har gjort det nu, men skäms som fan... dum i huvudet är jag, ska sluta tänka på allt.
försvinna vill jag göra. men jag vill ha någon vid min sida. jag har haft det, men det har som vanligt slutat fel.
men tänker på en speciell person nu, som inte är som alla killar. alla killar ska vara så jävla kaxiga, omogna och försöka vara tuff. men du är inte en sådan. men inte vet jag... har inte känt han så mycket.
ska aldrig börja gilla en för fort, dem brukar alltid vara annorlunda i början.
varför kan han inte fatta. jag är dum i huvudet. jag kommer aldrig få dig.
bara han kan förstå mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback