15 februari

Hejhej
det är måndag och en ny vecka börjar, :D haha. Igår avr det alla hjärtans dag och jag satt bara hemma och tråka.. Jag har installerat Sims 2, haha! Det avr skit länge sen jag spela det, men de var roligt faktiskt ;o
Idag så fick mamma en telefonräkning på mycket pengar och hon skyllde på att det var jag som hade singt så mycket, så nu har hon skickat efter sånt där papper som det står vilka nummer man har ringt för månaden;o
Aja,.. Nu så har jag fixat mig och snart ska jag möta Elin för hon ska få ett ciggpaket av mig, sen ska vi kanske vara, inte vet jag, men vi får väl se... Jag längtar tills jag fyller år det är snart! IIIIIIII!
Pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback