Teenage Crime

Hej bloggen!

Har inte uppdaterat på flera dagar, sorry for that... men det är att om man inte skriver ena dagen så tröttnare man sen, men skulle ALDRIG lägga ner denna blogg, eller min då.
Aja tänkte uppdatera vad som hände igår:

Masood kom vid fem kanske? Vi mös lite, jag drack upp hans rockstar, haha. Sen stack vi till affärn och köpte godis, kommer inte ihåg vad heller haha. Vi kollade på Cougar Town, fast han sov typ för han tyckte det var tråkigt, men det är skit roligt (y). Resten av dagen rökte vi väl och myste, go dag!
Vi vaknade sen vid nio eller halv tio, what ever.
Men nu ska jag göra annat. Men vet inte vad jag ska ge Masood i julklapp, kanske inte bra att ni kommenterar vad ni tycker för han kan ju läsa och tro att jag köper nått av råden, haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyskland?:)

http://wittmoss.blogg.se/bestfriends/2010/december/tavling-vinn-lank-3.html#comment

gissa kändis och gör mig glad. Eller skit i det:)

2010-12-20 @ 14:02:20
URL: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback