Poppin' My Collar

Godmorgon bloggen!

Vaknade vid nio och ville somna om men såklart gick inte det... så jag gick upp tog medicin sen lyssnade på musik i min mobil och låg i sängen och myste. Blev lite små tråkigt så jag satte på datan och kollade lite runt. Höll på att lyssna på musik när jag såg att mamma hade ringt så jag ringde henne och hon satt på bussen hem, hon hade gått runt på stan och köpt julklappar och fyra cheesburgare till mig, mmhh!
Så åt lite , plötsligt öppnade mamma och sa nånting, kom fan inte ihåg, sen visa hon upp nya SOLO numret jag fick, fan vad glad jag blev, älskar den tidningen!

Vid ett kommer Masood och ska sova här, mys! Vid två ska jag, mamma och Stefan ta förenings bussen och åka till kvantum m.m för att handla, fredags mys! Får se om Masood har kommit då så kan han följa med !

Nu ska jag fortsätta med music in my ears.



blåmärke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback