JULEN

Julen är över nu, kan man säga. Vi hade jätte roligt. Drack glögg och kollade på Kalle Anka. Sen såg jag och Malin (syrran) på Kan du vissla Johanna? Och dem pojkarna ska ju hitta en morfar till ena av dem så dem går in på ett ålderdomshem för att hitta en morfar till pojken så dem går runt i rum och kollar om det finns en bra, så dem öppnar ett rum till en stor som snarkar och den andra killen: nä han är för tjock. HAHHAHA!
Aja, vi öppnade ju julklapparna och jag har redan skrivit vad jag fick.
Sen Juldagen åkte jag, Malin och pappa till Söderhamn och  firade jul där hos farfar & Alva. Jag fick ju en femhundring av dem och av pappa fick jag 500 kr present kort på Valbo Köpsentrum.

Så igår åkte jag och Masood dit, jag tog bussen till stan och där hoppade han på bussen och vi åkte dit. Jag köpte ett vanligt linne på Gina Tricot, ett sånt linne jag fick av Masood fast vit. Och köpte ett linne med men typ diamanter eller vad det var vid urringningen, en ring på Gina med och sist en tröja på  JC. Fett snygg! Lägger ut köpen sen !

Masood har sovit hos mig alltså igår, han åkte hem vid fem kanske, eller inte vet jag.
Imorgon är det nyårsafton och Masood kommer nog hit och vi ska mysa med mamma och Stefan, mys ! Och då blir det 2011, alltså hur fort får det gå?!??!?!?


Nu ska jag fortsätta digga till musiken, mohaha!



Tröjan jag köpte på JC, ser inte hela men den är skit snygg tycker jag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback