I Want You To Want Me

Hejhej bloggen

Tänkte uppdatera lite nu:

Igår:
Kommer inte ihåg nånting på morgonen men jag mötte Masood vid hållplatsen, vi gick hem till mig och myste, mamma hade gjort världens godaste vaniljbullar fast Masood ville inte ha, haha. Jag laddade ner, The Exoric Of Emily Rose, ganska läskig, skulle dött om jag hade sett den själv, så var lite rädd när jag sov, men som vanligt när jag sover så tänker jag, om något sånt kom så kommer jag kunna bryta nacken av dem, skulle seriöst göra det. Men sen åkte han hem, kommer inte ihåg nå mer efter heller, haha senil.

Idag:
Vaknde vid nio men låg i sängen till ungefär halv tio, då gick jag upp och kollade på Family Guy medans jag åt tonfisk macka med oboy. Har nog spenderat dagen mest med mamma och Simpsons. Senare mötte vi Stefan med Silje, han gick promenad med henne och jag och mamma gick till affärn så vi kunde köpa nå gott. Jag köpte nå frukt på burk, daimglass och julmust. Åt det senare när jag kollade på Simpsons.

Imorgon blir det att vara med älskling som sover här :)
Lite senare ska jag ut och äta med pappa, mys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback