do you know me?

Har du läst min blogg i evigheter men fattar inte vad det är för snygging som har bloggen. Tänkte skriva lite om mig, enjoy (?)


Jag heter i alla fall Anna och är född 1995 så är 15 år. Jag bor i det sköna Bomhus tillsammans med min mamma och låtsasfarsa, varannan helg kommer hans son hit, Sebastian och är 11 år. Min pappa bor i tråkiga Brynäs tillsammans med mig sin tjej Ylva, vi träffas inte ofta som är synd. Jag har en storasyster som heter Malin och är 19 år, hon bor i Uppsala och jobbar på Waynes Cofe (?). Träffar inte henne ofta heller... men hon är lite crazy ibland, haha! Något som är konstigt mellan henne och mig är att jag är brunett och bruna ögon och hon är blond med blå/gröna ögon. Hon har fått det från farfar ;))) Aja, onödig fakta. På fritiden gillar jag att vara med kompis men speciellt min pojkvän Masood som bor i Äckelbo (Ockelbo). Annars gillar jag att sitta vid datan och lyssna på musik. Lever med ADHD och Bipolär, förr hade jag också Epilepsi som var fruktansvärt jobbigt men jag är stark, take that ! Jag flyttade till Gävle i November 2008, då började jag på Källmur. Gick i 7:an då. Blev kompisar med många men i April 2009 så bråkade jag med typ alla mina kompisar där så jag bytte skola till Engelska skolan men den sög mer. Tillslut blev det en ADHD skola, skit rolig! Men har inte gått på flera veckor, är ofta väldigt trött. Annars gillar jag att kolla på fotboll, hatar sporten men älskar dem heta fotbolls spelarna. Favorit lag är Tyskland, har tyskt i blodet, men har alltid älskat dem! Har också franskt i blodet kanske därför jag är lite mörk?
Älskar smink och kläder, något jag skulle döda för är min plattång, hahhahaha! Men jag har lockigt hår egentligen och då menar jag skruv lockar, gud i himlen vad fint.... en gång bråkade jag och mamma, fick ADHD utbrott så jag kastade i plattång i golvet, började gråta att jag inte kunde andas så jag sprang ut mitt i natten och sov där någon timme. Så jag gick inte ut förens mamma köpte en ny.
I våras/somras började jag ta en ADHD medicin och gick ner nästan tio kilo. Älskade också filmen Zero Day. Den handlar om två killar i USA som drar till deras skola och skjuter, vad heter det? massaker? any way. Var besatt av den, blev väldigt aggressiv av medicinen att polisen fick komma en gång så min BUP doktor tog bort den.
Juste har också fyra djur! Två hundar som heter Silje och Tequila. En katt som heter Lillen för han föddes av vårab förra katt och tror han är lite retard för han är skit liten för att vara fyra år, har olika färger på ögonen och en krokig svans, nöfs! Och har en kanin som heter Denniz , hihi :))))) Han är cp, biter på allt....


Aja, har ni nå mer frågor så fråga, svarar på alla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback