Died In Your Arms

Hejhej bloggen!

Sitter och lyssnar på musik. Idag har jag bara chillat med musik och Spimpsons, älska Homer!
Idag kommer nog Masood . Som Stefan sa i fredags när Masood skulle komma: "När kommer Malte?". HAHAHAH fail! & han som tycker att jag är det.
Har julpyntat (?) mitt rum ! :) Vid ena fönstret har mamma hängt typ som slinga med ganska stora vita kulor på som händer vid gardinen, sen glitter som man brukar ha runt julgranen har hon slingat runt ena fönstrets gardin stång, i guld och svart. Sen i fredags köpte mamma en liten julgran till mig som jag pyntade med ljus, kulor, glitter och en julstjärna längst upp, mysigt! Jätte fin!
Och det är bara fyra dagar tills julafton, längta! Masood ska ju vara här då men vet inte om han ska till pappa på dagen. Men mys blir det. Tror att han ska vara hos oss på nyår också ! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-12-20 @ 20:58:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback