Brighter Day

Hejhej bloggen

Ska nog dra och duscha nu fast är jätte trött och ingen ork i kroppen så blir nog imorgon bitti istället, är ju som samma :) Idag vaknade jag vid sex och kunde inte somna om så jag lade mig i Sebbes rum för han var inte där då, somnade snabbt då, sängen var magisk. Sen vaknade jag tio eller elva. Min älskade mamma hade köpt en Billys Pizza och päron saft i små förpackningar så det räcker länge! Kollade på Simpsons medans jag åt, Stefan har laddat ner massa säsonger, roligt som vanligt ! :) Sen resten av dagen lyssnade jag på musik och spelade Sims men på min data så stängdes det av för den hade tydligen krashat (?), så installerade på datan i vardagsrummet och det funkade, haha. Vid kanske sex kom älskling, jag mötte honom vid hållplatsen och Adina var med så vi gick till affärn där Adina köpte cola och vi köpte en marabou luftbubbel och maltesers. Adina gick hem och älskling och jag gick hem till mig och myste i mitt rum och rökte innan han skulle hem. Det var dagen, haha.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik




Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon sötnos=)

2010-12-08 @ 09:08:12
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback