usch

Nånting hemskt hände imorse för mig. Vid sex tiden så höll jag på att kolla på Vänner avsnitt, plötsligt kände jag mig svimfärdig och helt borta, kommer inte ihåg så mycket efter bara att jag försökte ta mig upp i sängen.
Efter någon tid eller så , så märkte jag att jag låg i sängen och Stefan stog bredvid mig och han berättade att jag hade fått ett krampanfall. Ambulansen kom bara en liten stund efter, för jag skulle köras till sjukhuset. Fast jag ville inte och typ började gråta för jag var ju så jävla trött. Men tillslut så åkte jag, men mamma. Dem bärde mig med bården(?) intill sjukhuset och jag fick lägga mig i någon säng i ett rum tills doktorn kom och det tog en jävla tid. Men när hon kom så kolla hon om jag mådde bra m.m. Fick mackor med för var skit hungrig.
Var så jävla läskig har typ varit yr hela dagen, får ta det lugnt vid datan och inte sitta så länge! ;(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig :(

2010-08-06 @ 14:32:51
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback