tuesday

Hejhej bloggen!

Och hur fan stavades det?
Idag blev det iaf skolan, åt fiskburgare så jag nästan spydde, not funny...
Imorgon är jag ledig för jag ska till sjukhuset vid åtta, roligt?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni måste börja kommentera bitches horor, ahha skoja!

Håller på att hitta ett bra höst/vinter - skor, har sett jätte snygga på skopunkten, måste bara bestämma mig vilka jag vill ha! Har också sett sjukt snygg topp på Gina Tricot, som jag MÅSTE ha, övertalar mamma sen, ahahah!

Ha det bra gullisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va går du i för skola, tror jag sett dig...

2010-09-01 @ 19:47:19
Postat av: N

Haha skum blogg ;p

Svar: Ja, jag är för skum :)
Anna Sondell♥

2013-08-19 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback