Lördag

Hejhej bloggen!

Nu är det lördag, igår var det fredag den trettonde, ååh. Fast inget hände, tur för det!
Idag ska vi åka till Dollar och kolla en sväng, vet inte om jag ska köpa något? Inget godis i alla fall! Köpte det igår så det får räcka, vill du vara i form, som ni vet -.- Men kroppen måste få una sig ibland annars mår den dåligt, läste jag någonstans, haha!
Juste, Mimmi har beställt så jag och mamma ska få en egen hytt när vi åker hem, men då åker vi på torsdag istället för onsdag, men det gör väl inget. Eftersom förra gången när vu åkte så dela vi hytt med tre andra kvinnor och jag kunde inte sova då, så nu får vi eget! Oyes!

Men snatr ska jag gå och äta frukost, plättar med hjortrånsylt, huh? stavas? HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISSA INTE DAGENS BLOGG!:)

2010-08-14 @ 15:30:25
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! Allt bra med dig sötnos? Kram// Dannie <3

2010-08-14 @ 17:53:34
Postat av: Anonym

Gå in och kolla om du är med i veckans blogg!

// http://barcelonalover.blogg.se

2010-08-14 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback