fredagmys

Tror jag kommer spy snart, har ätit som en jävla gris, not good (y)
Har ätit ostkrokar, plockgodis och läsk, var länge sen jag åt det så magen kanske ba: whaaaaaaaaat?
Aja, hoppas jag bara inte spyr, hatar det, det kommer typ ut ur näsan fan :o yaaak...

Imorgon ska mamma till stan så hon kan lika gärna kolla på jeanslegging åt mig. Eller lika gärna? hon gör det för att hon är världens bästa mamma och jag älskar henne. Ni ba; naaw! typ ba söt, or not, har tråkigt?

Juste... idag var jag ju på sjukhuset, kul or not. Skulle kolla min "hjärnans strålar", whaaaaaat? Så jag var tvungen att sätta på nån jävla mössa på huvvet och de kleta på massa klegg på huvvet så nu är det värsta negerkrullet, mmh, dusch som gäller (y)

Palla skriva mer, hörs sen sötnosar, pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: eller hur! :)

ANnars då, allt bra med dig? ^^

2010-08-27 @ 21:23:14
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback