döö geting

Var nyss ute för en cigg och plötsligt kom en jävla geting och attackera mig, vet inte om den ville sticka mig eller bara var retard ;> Så jag sprang in och kasta bort ciggen ner på bordet, ville inte ta in den.. Jag kom rasande in och mamma undrade väl vad jag höll på mig.
Jag ba: det är en geting ute! Hon ba: men om du springer kommer den ju följa efter. ja ba: jag tar med mig hårsprayen ut!!!!!!!! hon ba: neeeeeeeeej!
HAHAH, så jag stack ut ändå och då var den inte där, men fan om den skulle sticka mig!

Jag kom på att vi är familjen damp, haha! Vi alla har typ damp... jag, Stefan & Sebbe har dem värsta adhd:n, mamma har säkert den för hon har damp. & Emelie (låtsassyrran), hon har nånting annat men kan också bli lätt arg!, HAHAHA. Välkommen in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Very nice site. Well laid out.

2011-11-25 @ 08:40:30
URL: http://morganmagnhild.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback