19 augusti♥

Hejhej bloggen!

Förlåt att jag inte har uppdaterat något alls denna vecka! Men har vart mycket att umgåst, shopping, sjukhuset m.m. Ja, det var "ganska" hemskt vad som hände igår, ni skulle säkert dö om ni fick känna hur det känns, becuse im tuff (stavade säkert fel ;s).
Om ni undrar varför jag skrev med stora bokstäver i förra inlägget var för jag var inne på blogg.se i mobilen, och det dampade, oja...

Längtar hem till ps aaah! Och min nya data, den kosta bara typ 5000! Det är ju billigt för en data, men alla nya funktioner & plattskärm ;)
Kommer lägga ut lite bilder sen från igår, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävla om äkta löshår och hårfärg på min blogg, helt gratis!



Information om tävlingen och hur du deltar finns där!

2010-08-19 @ 13:34:55
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback