sjukhus

Hejhej ;*
har vart på sjukhuset idag och snackade med en doktor och vi satt där och sen sa hon; nu ska vi göra en gynekolog underskjötning (stavas?) asså kolla i fittan på mig! ;o och det ville asbolute inte jag göra så jag sprang därifrån och skrek åt mamma så hon var tvungen att släpa in mig så då fick jag göra ultraljud istället och jag fick se min bebis! Man såg att det var en bebis och shiit vad jag börja grina, som fan! För jag började tänka på aborten och jag måste SKRAPA ut den för jag är i tionde veckan och då är det försent att ta piller :(
Men jag vill inte eller jag vet inte! Det är ju bara om två dagar och VAFAN ska jag säga till mamma hon kommer bara få damp som förra gången, usch gillar itne dethär! :(
Lägger ut en bild på bebismagen sen!

Pusspuss ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback