löshår

Hejhej
ska beställa nytt löshår och nu från "Taj Mahal". Beställde första gången från Happy Hair och det sög men tror jag råka beställa syntet, haha lite fail då... Sen andra gången köpte jag nere på Södertull här i Gävle och det var mycket bättre men blev utslitet efter man hade haft de länge, men mitt börjar bli så jävla tunnt.
Det jag ska beställa kostar 500 kr, så inte så himla dyrt, det är 45 centimeter, det räcker väl?

Puss<3




inte det löshåret jag ska beställa, mitt är mörkare? ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

tajmahal har jätte fint hår! :)

2010-06-06 @ 00:39:26
Postat av: Anonym

Hoppas du blir nöjd med håret iallafall!:P

2010-06-06 @ 00:53:17
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Anonym

tajmahal är riktigt bra! :)

2010-06-06 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback