1 april :D

Hejhej ;*
idag är det den första april och våren kommer komma typ snart, längtar -.-
Pappa och jag har snackat och vi ska åka till spanien i vår nästa år ist för i sommar kommer det vara så jävla varmt där och om vi åker i vår så när vi kommer hem så kommer jag vara brun före alla ju :'D
Så i sommar ska vi kanske åka till Gotland :D Eller skåne men jag vill Gotland faaaaan ;o!!!!!!!!!!!!!
Aja... Igår var jag och mamma till skolan och snackade med miss engwall och det gick bra, men nästa vecka så ska alla åttor på skolan praoa så jag ska nog praoa på dagis, hehe fett mysigt :) ta hand om småå barn :D:D
Sen åkte vi till kvantum och jag blev inlåst på toan en liten stund så jag fick fett damp så jag dunka ut dörrn så den bara SMALL upp så ALLA stirra, fett pinsamt... Och jag fick en sandwish av mamma :D
Vi handla sen åkte vi hem och när vi kom hem så var toan och duschen klara så jävla fint och fräscht!
Men jag bara chillade igår idag så kanske jag ska vara med Elin får se :)
Sen igår prova jag duscha i vår nya dusch och det var skit skönt duscha typ nästan i en halv timme haha!
Men sen så när jag skulle raka benen så sladda jag till så jag börja blöda som en jävla jude! ;o (förlåt haha taskigt sagt ;O :( )
Aja men nu håller jag på att ladda ner första säsongen på That´s 70s Show:)

Puss ;*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tjejen!

Vi på The Twilight Series vill bara önska dej en Glad Påsk!

Titta gärna in på bloggen :)



Kram

2010-04-01 @ 11:17:07
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback